• Kardex Remstar Life Cycle Service

    Maksimal tilgængelighed

    Serviceydelser der sikre dit lagersystems livscyklus

     


Et lagersystem, der fungerer uden problemer, er afgørende for en effektiv og konkurrencedygtig produktion.

Det er i stigende grad et dynamisk markedsmiljø, hvor uventede fejl og driftsudfald ofte kan have alvorlige konsekvenser. Hvis nye varer ikke kan opbevares og lagervarer ikke kan plukkes, kan der opstå forsinkelser i produktion eller leveringer være meget dyre.

Kardex Remstar LCS service kan levere en holistisk modulløsning, der garanterer effektiv drift af din logistik og lagerdrift

Kardex Remstar har den rigtige løsning til dig!



“De fagfolk, der driver hotlinen, er meget kyndige og kan løse mange spørgsmål over telefonen, hvilket er hurtigt og effektivt. Kardex Remstar er meget fl eksibel og serviceorienteret. Det er aldrig et problem at bestille teknikere uden for arbejdstiden.”

 

J. L., Fabriksdirektør hos Budweg Caliper A/S

Live Cycle Service
Life Cycle Service
Remote Support
Case Study "Dorma"
Case Study "Dorma"

Kundeerklæring - Service gør forskellen!

Kundetilfredshed er meget vigtigt for os.

“De fagfolk, der driver hotlinen, er meget kyndige og kan løse mange spørgsmål over telefonen, hvilket er hurtigt og effektivt. Kardex Remstar er meget fl eksibel og serviceorienteret. Det er aldrig et problem at bestille teknikere uden for arbejdstiden.”

J. L., Fabriksdirektør hos Budweg Caliper A/S

“Takket være Kardex Remstars Livscyklusservice kan vi hurtigt sikre levering af vores Schindler reservedele, selv i tilfælde af en funktionsfejl i Kardex Shuttle XP, vil der være velvilligt indstillede Kardex-serviceteknikere på stedet inden for nogle få timer.”

M. L., Lagerchef hos Schindler AG

“Vi har en 24/7 servicekontrakt med Kardex Remstar. Vi har næsten aldrig problemer med vores maskiner, men vi opbevarer vigtige reservedele og montagedele, så vi betragter det som en forsikring, hvis der skulle opstå et problem.”

J. C. P., Lager & Logistikchef hos VM Tarm A/S

“Vi valgte en pakke med alt inkluderet til installation af vores enheder med automatiseringsteknologi og robotforbindelse. Alt blev gjort til tiden og var nøjagtigt koordineret.”

AJ., Leder af Development Grinding Technology hos KAMAX Tools & Equipment GmbH & Co. KG

“Kardex Remstar foretog flytning af syv enheder for os, herunder komplet demontering og genmontering på det nye sted. Serviceteknikerne var velkvalifi cerede og udførte et sikkert og præcist stykke arbejde. De overholdt også alle tidsaftaler.”

K. M., Logistikchef hos Matrium GmbH

“Der er nem adgang til Kardex Remstar service og de overholder altid den aftalte 6-timers reaktionstid. Samarbejdet er baseret på partnerskab. Der blev f.eks. holdt et fælles instruktionsmøde om sikkerhed af Kardex serviceteknikere og vores team.”

L. O., Facility Management, Business Administration, Infrastructure hos Phoenix Contract GmbH & Co. KG

“Indgåede aftaler overholdes; hvis der er fejl, er der altid erfarne teknikere på stedet.”

R. K., Logistikchef hos ebm-papst Zeitlauf GmbH&Co.KG


Servicekontrakter - Forskellige servicekontrakter til forskellige behov

Find den servicekontrakt, der dækker dine behov

Vælg den servicekontrakt, der passer bedst til dine behov, når du har besluttet, hvilke ydelser, du har brug for:

BASE Care, FLEX Care eller FULL Care. Vi hjælper dig gerne med at vælge den servicepakke, som dækker nøjagtigt dine behov.

"Jeg har behov for driftssikre og pålidelige systeme"

BASE Care - Garanterer pålidelig service i henhold til lovkrav

BASE Care til automatiske lagerløsninger fra Kardex Remstar. Vores erfarne teknikere udfører service i henhold til lovkrav. I tilfælde af fejl eller hvis du har spørgsmål, hjælper vores serviceteam dig gerne inden for normal arbejdstid.

Kontakt os

 

“Jeg har behov for garanti for hurtig reaktion, hvis der opstår en funktionsfejl”

FLEX Care - Tilpasses virksomhedens individuelle behov

FLEX Care kan tilpasses virksomhedens individuelle behov. Træf beslutning om, hvor meget support du har brug for fra os og om du har brug for vores fjernsupportmodul til at mindske risikoen for udstyrsfejl. FLEX Care er vores mest populære kontrakt til virksomheder, der har deres eget vedligeholdelsespersonale.

Kontakt os

 

“Jeg har behov for en all-inclusiv aftale, hvor udgifterne er forudsiglige”

FULL Care - Ingen uforudsete udgifter

Ingen uforudsete udgifter. Med vores FULL Care-servicekontrakt er virksomheden garanteret drift uden vedligeligeholdelsesomkostninger, alle reparationer og reservedele er en del af denne kontrakt. Endvidere kan et tilkøbt fjernsupportmodul afhjælpe fejl på et tidligt tidspunkt – Vi er kun et kald væk!

(Undtaget er dog fejl der er forårsaget af bruger eller hvis et problem ikke skyldes maskinfejl).

Kontakt os

 


Serviceydelser, der kan kombineres individuelt

Find den servicepakke, der passer bedst til dine behov

Installation og ibrugtagning

Få dit nye system op at køre på den kortest mulige tid.

 

Mere

 

Undervisning

Øg driftssikkerheden og effektiviteten.

 

Mere

 

Kardex Service Portal

Få adgang til dit system i Kardexportalen.

 

 

Mere

 

Vedligeholdelses- og sikkerhedstest

Øg sikkerheden for dine medarbejdere og for driften.

Mere

 

Opgradér og ombyg

Udbyg systematisk din eksisterende løsning.

Mere

 

Remote Support

Maksimér processikkerheden i din lagerlogistik.

Mere

 

Flytteservice

Vi tilbyder professionel flytning af dit lagersystem.

Mere

 


HelpDesk Support

Minimér driftsudfald med hurtig telefonsupport.

Mere

 

Tilpasning

Vores automater kan med sit modulære design, let tilpasses nye krav.

Mere

 

Reservedele

Fremskynd reparationer med tilkøb af reservedelspakke.

Mere

 

Software Support

Softwareeftersyn udført af fagfolk.

Mere 

 

OnSite Support

Rettidig reparation af dine maskiner.

Mere

 


Med Kardex Remstar Remote Support kan vi overvåge dine enheder via vores portal. Automaten sender automatisk en serviceanmodning, hvis den holder op med at virke, hvilket sikrer hurtige reaktionstider og

effektiv service. Når vi har modtaget tilladelse til at oprette forbindelse, kan vi udføre en erndiagnose, som sparer dig tid og penge, og du undgår at få besøg af en tekniker.

Med Remote Support kan du visualiserer alle automatens data i Kardex’s online portal og mobilapp. Med det levende overblik kan du få oplysninger om dine enheders status på et hvilket som helst tidspunkt og fra et hvilket som helst sted, hvilket giver dig mulighed for at nyde maksimal procespålidelighed.

Remote Support

Minimer nedetid - Med Remote Access kan vores eksperter diagnosticere og reparere dit udstyr direkte.

Færre nedbrud - Takket være overvågningssystemet kan vi proaktivt kontrollere dit udstyr og undgå sammenbrud.

Maksimal sikkerhed - Vores system er TüV IT certificeret, vi har kun adgang til dit udstyr, når du tillader det.

 

 

 

Mere transparens - Kontroller dit udstyrs status i vores app fra hvor som helst.


contactformNewCRM DK

Page1
Vil du gerne modtage mere information om Kardex Remstar's automatiserede lagerløsninger? Udfyld venligst denne formular. Du vil snart bliver kontaktet af en fra vores team.
Salutation
Privacy Policy*
OK