BASE Care til automatiske lagerløsninger fra Kardex Remstar. Vores erfarne teknikere udfører service i henhold til lovkrav. I tilfælde af fejl eller hvis du har spørgsmål, hjælper vores serviceteam dig gerne inden for normal arbejdstid.
Det er i stigende grad et dynamisk markedsmiljø, hvor uventede fejl og driftsudfald ofte kan have alvorlige konsekvenser. Hvis nye varer ikke kan opbevares og lagervarer ikke kan plukkes, kan der opstå forsinkelser i produktion eller leveringer være meget dyre.
“De fagfolk, der driver hotlinen, er meget kyndige og kan løse mange spørgsmål over telefonen, hvilket er hurtigt og effektivt. Kardex Remstar er meget fl eksibel og serviceorienteret. Det er aldrig et problem at bestille teknikere uden for arbejdstiden.”
J. L., Fabriksdirektør hos Budweg Caliper A/S
“De fagfolk, der driver hotlinen, er meget kyndige og kan løse mange spørgsmål over telefonen, hvilket er hurtigt og effektivt. Kardex Remstar er meget fl eksibel og serviceorienteret. Det er aldrig et problem at bestille teknikere uden for arbejdstiden.”
J. L., Fabriksdirektør hos Budweg Caliper A/S
“Takket være Kardex Remstars Livscyklusservice kan vi hurtigt sikre levering af vores Schindler reservedele, selv i tilfælde af en funktionsfejl i Kardex Shuttle XP, vil der være velvilligt indstillede Kardex-serviceteknikere på stedet inden for nogle få timer.”
M. L., Lagerchef hos Schindler AG
“Vi har en 24/7 servicekontrakt med Kardex Remstar. Vi har næsten aldrig problemer med vores maskiner, men vi opbevarer vigtige reservedele og montagedele, så vi betragter det som en forsikring, hvis der skulle opstå et problem.”
J. C. P., Lager & Logistikchef hos VM Tarm A/S
“Vi valgte en pakke med alt inkluderet til installation af vores enheder med automatiseringsteknologi og robotforbindelse. Alt blev gjort til tiden og var nøjagtigt koordineret.”
AJ., Leder af Development Grinding Technology hos KAMAX Tools & Equipment GmbH & Co. KG
“Kardex Remstar foretog flytning af syv enheder for os, herunder komplet demontering og genmontering på det nye sted. Serviceteknikerne var velkvalifi cerede og udførte et sikkert og præcist stykke arbejde. De overholdt også alle tidsaftaler.”
K. M., Logistikchef hos Matrium GmbH
“Der er nem adgang til Kardex Remstar service og de overholder altid den aftalte 6-timers reaktionstid. Samarbejdet er baseret på partnerskab. Der blev f.eks. holdt et fælles instruktionsmøde om sikkerhed af Kardex serviceteknikere og vores team.”
L. O., Facility Management, Business Administration, Infrastructure hos Phoenix Contract GmbH & Co. KG
“Indgåede aftaler overholdes; hvis der er fejl, er der altid erfarne teknikere på stedet.”
R. K., Logistikchef hos ebm-papst Zeitlauf GmbH&Co.KG
Vælg den servicekontrakt, der passer bedst til dine behov, når du har besluttet, hvilke ydelser, du har brug for:
BASE Care, FLEX Care eller FULL Care. Vi hjælper dig gerne med at vælge den servicepakke, som dækker nøjagtigt dine behov.
Installation and Commissioning
Start hurtigt og sikkert
Spild ikke et sekund. Fagkyndige teknikere installerer det system, du købte, og underviser personalet. Dette sikrer en problemfri overdragelse fra projektet er afl everet til den daglige drift.
Undervisning
Øg produktiviteten
Styrk personalet. Erfarne instruktører giver skræddersyet undervisning, således at brugere kan betjene udstyret sikkert og effektivt.
Kardex Service Portal
Få hurtigt adgang til dine systemoplysninger. Når dit system er installeret og tilgængeligt på portalen, kan du nemt få adgang til alle relevante data.
Opgradér og ombyg
Hold dig altid ajourført
Foretag forbedringer på dit system. Ajourfør dit system med den seneste teknologi for at sikre, at systemet altid giver de højest opnåelige fordele.
Flytteservice
Sørg for en problemfri flytning
Sørg for en problemfri proces. Erfarne teknikere demonterer, transporterer, genmonterer og afprøver dit lagersystem, så din flytning forløber så perfekt som muligt.
Tilpasning
Skræddersy din lagerløsning
Foretag tilpasninger til skiftende behov. Modifi cer din lagerløsning for at sikre, at den altid er konfi gureret til at opfylde din virksomheds strategiske mål.
Reservedele
Fremskynd reparationsprocessen
Fremskynd reparationer. En let tilgængelig forsyning af originaldele garanterer hurtig reparation, når der er behov for det.
Software Support
Foretag løbende forbedringer af softwaren
Foretag løbende forbedringer af softwaren. Vores teknikere reagerer hurtigt på dine problemer og leverer regelmæssige evalueringer for at finde frem til svagheder i systemet.
Med Kardex Remstar Remote Support kan vi overvåge dine enheder via vores portal. Automaten sender automatisk en serviceanmodning, hvis den holder op med at virke, hvilket sikrer hurtige reaktionstider og
effektiv service. Når vi har modtaget tilladelse til at oprette forbindelse, kan vi udføre en erndiagnose, som sparer dig tid og penge, og du undgår at få besøg af en tekniker.
Med Remote Support kan du visualiserer alle automatens data i Kardex’s online portal og mobilapp. Med det levende overblik kan du få oplysninger om dine enheders status på et hvilket som helst tidspunkt og fra et hvilket som helst sted, hvilket giver dig mulighed for at nyde maksimal procespålidelighed.
Minimer nedetid - Med Remote Access kan vores eksperter diagnosticere og reparere dit udstyr direkte.
Færre nedbrud - Takket være overvågningssystemet kan vi proaktivt kontrollere dit udstyr og undgå sammenbrud.